^
Törkeetä! Ei saa lähetellä tänne tuollaisia linkkejä/kuvia iiiihanista lyhyistä hiuksista...
Olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt, että joskos kävisi leikkauttamassa aivan lyhyet hiukset vai kasvattaisiko pitemmät... Kumpi kampi -taistelu siis menossa kovasti. Tällä hetkellä hiukset ovat sellaiset edestä melkein olkapituiset ja leikattu vähän niin kuin "inverted bob" -malliin (edestä pidemmät ja takaa lyhemmät), otsis on tasapitkä ja alimmat niskahiukset sisko (ei kampaaja vaan harrastelijaleikkaaja

) nyrhäisi kaksi viikkoa sitten aivan lyhyiksi, että ylimmät takahiukset laskeutuisivat hieman siistimmästi.
Juurikin tuon siskon radikaalin nyrhäisyn jälkeen olen arponut, että alanko kasvattaa pitempää tukkaa vai leikkaisinko ihan radikaalisti kerralla lyhyeksi. Juuri tuo ylhäällä olevan linkin (flickr) takaa löytyi niin makia kuontalo, että hui! Haluttaisi lampsia kampaajalle kuvan kanssa, mutta en tiedä sopiiko kasvojen muotooni noin lyhyt/tuo malli ja vaatisiko tuo paljon laittoa/usein kampaajalla laukkomista, että tukka pysyy kuosissa. Itse kun käyn ehkä juuri ja juuri kerran vuodessa kampaajalla...

Enkä koske hiuksia "laittaessani" oikein muuhun kuin harjaan (harjaan ja annan kuivua oikeaan muotoon), muuten en hiuksia laitakkaan. Korkeintaan olen valmis koskemaan lyhyenkin mallin kanssa vain hiusvahaan tms. ja lakkaan.