No niin, pääsinpä testailemaan Lushin kamoja:
Honey, I Washed the Kids-sappuapala: Tuoksuu ihanalle! Ehkä pikkuisen liian kuivattava. Mun mielestä palasaippuat on tosi epähygieenisiä, joten leikkasin saippuan veitsellä muutaman käyttökerran kokoisiin paloihin. Ei kerää niin paljon bakteereja.
Babyface-kasvojenputsari: Tykkään! Ei kirvellyt silmiä, ei kuivattanut, putsasi kivuttomasti kaikki meikit. Tämäkin palamuodossa, mutta liikkeen myyjä neuvoi ottamaan palasta pumpulilapulla. Aluksi tuntui jättävän rasvaisen pinnan, mutta imeytyi vauhdilla kun olin kuivannut naaman. Nyt ilman yövoidetta vähän kiristää, mutta niin tapahtuu kaikkien putsareiden kanssa.
Angels On Bare Skin-kuorintamömmö: Vähän hankala käyttää. Aine halusi mielummin pysyä yhdessä kökössä kuin levittyä naamalle, mutta teho oli ihanan hellävarainen.
Catastrophe Skincare-tuorenaamio: Mikä pehmeys käytön jälkeen! Rauhoitti ihoa (sinkkipulveri on hyvää kamaa) ja jätti aivan uskomattoman pinnan! Miinusta mustikansiemenistä joka paikassa ja pelottavasta väristä.
Buffy The Backside Slayer: Ihana! Ihon kosteutus ja kuorinta samassa palasessa. Miinusta siitä, että yksi palanen riittää ehkä kolmeen käyttökertaan.
Skin Drink-kasvovoide: Juuri sopivan tuntuinen rasva mulle, ehkä vähän kevyempi kuin yleensä. Naama tuntuu tykkäävän hulluna noista kasviöljyistä, mitä on esimerkiksi tässä ja Babyfacessa.
Lemony Flutter-kynsinauhavoide: Pehmentää hyvin mun töissä kovettuneet ja repeilleet kynsinauhat. Tuoksuu sitruunasorbetille. Purkki kestäisi pelkille kynsinauhoille käytettynä varmaan viisi vuotta.
Vuoroaan odottelevat vielä Wow Wow-tuorenaamio ja Mask of Magnaminty-naamio. Lisäksi sain ilmaiseksi jonkun sydämenmuotoisen jäätelöntuoksuisen hierontapalan. Testattu on, iho jäi pehmeäksi ja poikkiksen mukaan maistuu vaniljasorbetille. Kivoja tuotteita tuntuvat olevan, miinusta siitä että säilyvät niin vähän aikaa ja postarit Suomeen ovat niin korkeat (jos siis jäisi kaipaamaan täydennystä).