Kirjoittaja Aihe: Lumene Natural Code  (Luettu 122575 kertaa)

Poissa Omenahillo

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lumene Natural Code
« Vastaus #210 : 04.09.08 - klo:21:41 »
Mä olen kanssa hankkinut tuon ap-poskarin ja tykkään kovasti. Jos tykkää kovin pigmenttisistä poskareista, niin sitten kannattaa jättää tuo ostamatta, mutta tällaiselle aloittelevalle poskaristille se on mitä parhain tuote. Samalla tuli ostettua se punaisuudenpoistajakin. Ihan ok tuote sekin, vaikka ei mitenkään peitä mun punakkuuttani. Tosin olen kokeillut vasta sudilla levittämistä. Kaupanpäälle sai sitten mustan rajauskynän, sitä olen kokeillut vasta kerran, mutta ainakin ensivaikutelma on siitäkin hyvä, on se ainakin parempi kuin muut multa löytyvät Lumenen rajauskynät.

Eli kaikinpuolin positiivinen tutustumisretki.  :D

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #211 : 04.09.08 - klo:21:57 »
Eka tuote testattu, punaisuuden + kiillonhäivyttäjä.

Ostin tuon lähinnä punaisuuden taittajan takia, mutta se osoittautui melko kuivakaksi ja puuterimaiseksi iholla. Testasin tuota jo hyvin kulahtaneen +10 h meikin päälle. Taittaa melko kevyesti. Käytän kuitenkin loppuun, arkipäivinä hyvä ja tuskin tuota pakkelimaisuutta kauempaa huomaa.

Toinen puolisko tuotteesta olikin parempi, ei niin pakkelimainen ja levittyi tosi nätisti, eikä korostanut ihohuokosia. :)

Sarjan puuterit vaikuttivat kyllä kivoilta, vähän "kosteilta" ja mineraalimaisilta, ei talkkipölyltä. Vaalein sävy, Vanilla, oli kyllä ihan järjettömän valkea.

Meikkivoide vaikutti kanssa ihanan pehmoisalta, testasin kädelle ja ainakaan kaupan valossa ei jäänyt kuivakasti ryppyihin/juonteisiin uurtumaan. Vanilla on varmaan keltainen/neutraali sävy? Ajattelin ehkäpä talvella hankkia. Mikähän noista on sitten toisiksi vaalein neutraali/keltainen? 

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #212 : 04.09.08 - klo:22:32 »
Harmitus, mutta mulle shine&redness eliminator jää käyttämättä. Mieluummin käytän jotain Natural Coden puuteria kiiltelyä viemään, samalla tasoittaa hiukan väriä. Punaisuuteen tuo vaikutti hyvin lievästi, mutta mä en parhaalla tahdollakaan saanut sitä laitettua niin vähän etteikö tulisi vihertävää tulosta. Mutta ilmeisesti syynä on mun ihonsävyn viileys..
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Armada

• HAIRahtanut
« Vastaus #213 : 04.09.08 - klo:22:40 »
Sarjan puuterit vaikuttivat kyllä kivoilta, vähän "kosteilta" ja mineraalimaisilta, ei talkkipölyltä. Vaalein sävy, Vanilla, oli kyllä ihan järjettömän valkea.

Alussa mulla tuo puuteri kuitenkin tuntui kasvoilla todella kuivalta ja kasvoja alkoi kiristellä. Liekö siihen tunteeseen tottunut vai olenko vain oppinut annostelemaan puuteria paremmin, mutta nyt ei enää kiristele. Pitää kyllä huomattavan paljon paremmin kiillon poissa kuin "perus Lumenen" vanha kivipuuteri.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 04.09.08 - klo:23:04 »
^ Toi Lumenen sinirasiallinen puuteri onkin aika shaibalaa.

Niitä testereitä oli kyllä näpelletty kuopille aika paljon, että olisikohan se "kostea vaikutelma" kymmenien ja taas kymmenien rasvanäppien ansiota.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 05.09.08 - klo:00:04 »
Ostin kokeilumielessä Lash-Extending Mascaran ja parin päivän käytön jälkeen oon vähän pettynyt. Levahtaa nimittäin tosi helposti. Harja on kyllä kiva kiva ja plussaa säilöntäaineettomuudesta. Käyttelen tämän varmaan sinnillä loppuun kumminkin.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

lily

• Vieras
« Vastaus #216 : 07.09.08 - klo:16:47 »
Mulla on Natural Codelta meikkivoide ja kynsilakka. Kynsilakan ostin vaan, koska se oli ainut oikeasti valkoinen lakka, jonka Citymarketista löysin. Kaikissa muissa valkoisissa lakoissa oli jotain ihme hileitä tai liikaa kimalletta. Oli kuitenkin positiivinen yllätys. Tein tuolla ranskalaisen manikyyrin ja hyvin on pysynyt eikä lohkeile. Pienellä siveltimellä oli helppo lakata. Voisin ostaa näitä lisääkin, plussaa halvasta hinnasta.

Meikkivoide oli kerrankin minulle sopivan vaalea. Harmi vain, että ei peitä kovin paljon, tasoittaa pelkästään ihonsävyä. Siihen tarkoitukseen tosi hyvä. Tämä kuitenkin tuntui aiheuttavan minulle finnejä, joten en osta uudestaan  :-\

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #217 : 07.09.08 - klo:17:01 »
Niitä testereitä oli kyllä näpelletty kuopille aika paljon, että olisikohan se "kostea vaikutelma" kymmenien ja taas kymmenien rasvanäppien ansiota.

Mä oon testaillut näitä puutereita useammassa kaupassa, ja kaikissa testerit ovat olleet toistaiseksi hyväkuntoisia. Joskus kun on tullut räpellettyjä ja rasvaisia testereitä vastaan, ne on mun mielestä ollu sellasia kovettuneita sormien rasvan takia. NC:n puuteri tuntui mustakin sellaiselta "kostealta", ei-pölyävä ja hintaisekseen tosi laadukkaan tuntuinen.
« Viimeksi muokattu: 07.09.08 - klo:17:03 kirjoittanut Sheppa »
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #218 : 08.09.08 - klo:12:55 »
Oon kyllä niin pettyny trio luomiväri yhistelmään ostin kokeeksi nr 2 Beauty ja pgmenttisyys on niin surkeaa, että. Minkä saatoin odottaakkin Lumenelta mutta jotenki odotin kun on uusi sarja et olis parantanu formuloitaan. Taisin laittaa kuvaakin meikkikuvaketjuun.
 Kyllä sillä saa hätä arkimeikin tehtyä ja mukana näppärästi kuljetettua kolmea sävyä pienellä vaivalla. Hyvällä primerillä sain väriä irti jonkun verran ja MACin sharkskinin päälle "tummin" värikin näkyi suht jees.
 Tosin  kuuden tunnin jälkeen se oli hävinnyt ja sharkskin paistoi hieman alta jota muut luomivärit eivät ole koskaan tehneet. Vähän lisävaivaa se tekee kun joutuu lisäile väriä.
Joten en osta enään koska muut luomivärit kestää aamusta yöhön hyvin silmilläni.

Irtopuuteri oli ihan ookoo tavaraa. Muttei mitään hurraata huuda.

Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #219 : 20.09.08 - klo:20:36 »
Ostin tänään tuon silmämeikkikynän sävyssä Peach. Tuntuu kyllä ihana pehmeältä ja saan tuolla aikaan jopa suoran viivan, mutta voisivatko jotkut meikkigurut vähän antaa vinkkiä siitä, että miten tuota tulisi käyttää? Sisärajauksiin? Tuolla Netanttilan sivuilla lukee, että korostukseen, mutta en mä osaa. Ajattelin, että tällaisella vaaleammalla kynällä olisi hyvä harjoitella ja siirtyä sitten tummiin kyniin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #220 : 20.09.08 - klo:21:19 »
^ Voi, kyllähän sinä sitä osaat korostukseen käyttää. :D Se ja Anytimen vanha Viesti-kynä ovat tosi hyviä silmän sisänurkkaan, sivuttaisen v-kirjaimen muodossa. Kulmaluullekin sitä voi laittaa korostukseksi, kunhan sormella vähän häivyttää jälkeä. Miksei myös ihan luomellekin vaikka luomivärinpohjustukseen tai ihan varsinaiseksi luomiväriksi ainakin vaikka sisänurkasta puoleen väliin. Amorinkaarelle, siis siihen ylähuulen keskelle, sitä voi laittaa korostukseksi, se pullistaa ja tuo huulia paremmin esiin. Jos oikein uhkarohkeaksi rupeaa, niin saahan sitä laittaa poskipäille ja nenänvarteenkin korostukseksi.

Edit. Niin ja eiköhän se sovellu sisärajauksiinkin, mutta ainakaan sillä Viestillä ei saa mitään kovin näkyvää (tai millään lailla hyödyttävää) jälkeä sisäluomelle. Tosin tuo uusi on kyllä pehmeämpi.

Poissa Husky

• Tukkaguru
  • It takes a fool to remain sane
« Vastaus #221 : 20.09.08 - klo:21:23 »
^Vähän se tuntuu tuovan valoisuutta ja jotenkin "kirkkautta" lisää kun sisärajaukseen kokeilin. Toi sisänurkka-juttu vois ollakin oikein hyvä, se onkin ollu mun ongelma silmämeikissä aina. Tuntuu jotenkin jäävän pimeäksi ja liian syväksi se kohta.

Mä en varmaan enää lisäkorostusta amorinkaarelle kaipaa (enkä varsinkaan huulten pullistamista) , mutta voishan tuota kokeilla.  :P

Kiitti magia vinkeistä! Noilla pääsen hyvin eteenpäin kokeilussa. Sä kyllä yliarvioit mun meikkaustaitoja rankasti  ;D
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 20.09.08 - klo:23:09 »
Kämppikseni osti entisenä Lumenen vakkarikäyttäjänä nää NC meikkivoiteen ja puuterin (tai siis kysy multa mitä sen pitäis ostaa ja tyrkkäsin nää sen käteen). Hän on tosi vaalea, mutta otettiin sille puuteristä sävy Fudge koska se oli kasvoille kokeiltuna paras (ja hän on kyllä tosi vaalea). Pelkäsin että vaaleimmasta tulee haamuvaikutelma.. Puuteri oli kuitenkin mennyt palasiksi oltuaan yhden ainoan päivän hänen käsilaukussaan joten ens kerralla ei enää sitä. Koklasin itekkin vähän tota meikkivoidetta, ei ollut peittokykyä oikein nimeksikään minun makuuni :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #223 : 21.09.08 - klo:01:05 »
^ Minulla heiluu tuo puuteri mukana päivittäin ja aika monesti on lattiallekin tippunut eikä ole mihinkään hajonnut.  ???

Minä käytän Peachia rajausta sisärajauksiin. Pysyy todella hyvin, kirkastaa katsetta ja on todella pehmoinen lopputulos.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #224 : 21.09.08 - klo:18:58 »
Meikäläisellä myös tuo peach käytössä sisänurkassa ja alaluomen vesirajassa. Pelkkä mattavalkoinen tuntuu siinä tarkoituksessa monesti vähän liiankin "tehokkaalta".

Mutta täytyy tässä vielä kehua NC:n huulikiiltoja. Meikäläiseltä löytyy sävyt Icy melon ja Sheer Nougat. Ainakin joihinkin Rimmelin kiiltoihin verrattuna maku ja haju oikein hillitty, hyvän tuntuinen huulilla, vaikkei nyt tolkuttoman kauan pysykään. Tykkään yhdistellä näitä ja Lumenen huultenrajauskyniä. Luultavasti hankin pari sävyä lisää näitä.

Eipä nuo muut tuotteet oikeastaan kamalasti kiinnostakaan. Ehkä senkin takia että varsinaista tarvetta mineraalien kanssa ei niille ole. Oisin kyllä tykännyt jos sarjasta löytyisi Anytimen "sydänkuviollisia" poskareita vastaavia tuotteita. Tai ainakin useampaa versiota poskipunista.