No niin, nyt on muutamia tuotteita taas kokeiltu, tässä omia mietteitäni:
Visual Perfection Tint Releasing Moisturiser SPF 20: Tämä on siis kosteuttava värivoide. Aluksi olin ihan varma, että sävy on mulle liian tummaa (olen tosi vaalea), mutta kun voiteen oli kunnolla hieronut naamaan, ei sitä enää juurikaan huomannut. En käytä yleensä meikkivoiteita tai sävyttäviä päivävoiteita, mutta tätä voisin periaatteessa käyttää, kun on niin huomaamatonta. Kesäksi varmasti tosi hyvä tuon suojakertoimen ansiosta ja sävykin on varmaan jo toukokuussa juuri sopiva. Käytin siis nyt kosteusvoiteen tapaan puhdistetuille kasvoille ja kosteutti ihan hyvin, varsinkin jos ottaa huomioon, etten ollu laittanu yöksi kosteusvoidetta.
Hydrofirming Bio6 Silmänympärysvoide: Ihana! Tästä tuli heti suosikki, kosteuttaa todella hyvin, mutta ei silti tunnu rasvaiselta, imeytyy nopeasti.
Oatmeal Hand Cream: Aika peruskamaa, imeytyy nopeasti ja jättää kädet pehmeiksi. Ok hinta-laatusuhde. Mun käsille hyvää tavaraa, mutta ei varmaan riittäisi tosi kuiville käsille.
Color Trend Rajauskynä: Tämä siis kuuluu siihen teinisarjaan eikä odotukset ollu kovin korkealla, normaalihinta 3,90e ja alennuksen kanssa n. euron halvempi. Rajauskynän toinen pää on valkoinen ja toinen pää violetti (taitaa olla 7 värivaihtoehtoa). Tein aamulla violetilla rajaukset ja ihan hyvältä näyttää, mutta alaluomella ei jostain syystä pysy kovin hyvin. Yläluomella taas pysyvyys ihan hyvä. Valkoisella vedin viivat kulmakarvojen alapuolelle ja häivytin hyvin vanupuikolla. Aika halpistavaraa, mutta violettifriikkinä oli pakko ostaa
Nailwear kynsilakka: Lakka on säilyny nyt neljättä päivää täydellisenä, mikä on mun kynsissä jo hyvä saavutus (tiskaan pari kertaa päivässä ilman hanskoja, hyi mua, ja toheloin aika kiitettävän usein kynsieni kanssa)

Alus- ja päällyslakkana mulla on kuitenkin OPI:a, joten hyvä pysyvyys saattaa johtua osaksi siitäkin, vaikea sanoa. Jos vielä pari päivää pysyy hyvänä, niin tilaan näitä varmasti lisää! Ensi kampanjan mainoslehdessä on muuten paljon meikkejä 2kpl yht. 10,90e

Testailu jatkuu...