Kirjoittaja Aihe: Dermalogica  (Luettu 236368 kertaa)

Poissa Neo

• Tukkaguru
Dermalogica
« : 01.02.06 - klo:19:37 »
Eli onko jollain käyttökokemuksia kyseisen sarjan tuotteista? Mulle on tulossa LF:sta normaalin/rasvaisuuteen taipuvaisen ihon matkapaketti ja kun aloin lukeen tarkemmin noista tuotteista niin siellähän oli vaikka mitä kiinnostavaa... Ilmeisesti mikään noista tuotteista ei sisällä mineraaliöljyjä tai muita kökköjä tukkivia aineita.

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
Vs: Dermalogica
« Vastaus #1 : 01.02.06 - klo:19:55 »
En ole käyttänyt, mutta alla Dermalogican naamioiden incejä, ja muita incejä löytyy täältä:
http://tinyurl.com/7f9kx

Dermalogica Intensive Moisture Masque
Ingredients:Water (Aqua), Titanium Dioxide, Safflower (Carthamus Tinctorius) Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Stearic Acid, Squalane, Cetyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Evening Primrose (Oenothera Biennis) Oil, Ginkgo Biloba Extract, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Orange (Citrus Aurantium Dulcis) Flower Oil, Corn (Zea Mays) Oil, Honey (Mel), Dimethicone, Magnesium Aluminum Silicate, Xanthan Gum, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Tetrasodium EDTA.

Dermalogica Skin Hydrating Masque
Ingredients: Bitter Orange (Citrus Aurantium Amara) Flower Extract, Butylene Glycol, Ascorbic Acid, Phytonadione, Retinyl Palmitate, Extracts of: Camellia Oleifera, Dog Rose (Rosa Canina) Hips, Mallow (Malva Sylvestris), Ivy (Hedera Helix), Cucumber (Cuucumis Sativus), Sambucus Nigra, Arnica Montana, Pellitory (Parietaria Officinalis); Polysorbate 20, Propylene Glycol, Methyl Gluceth-20, Ricinoleth-40, Panthenol, Allantoin, Tetrasodium EDTA, Carbomer, DMDM Hydantoin, Methylparaben.

Dermalogica Skin Refining Masque
Ingredients: Water, Kaolin, Glycerin, Bentonite, Cetearyl Alcohol, Polysorbate 60, Zinc Oxide, Titanium Dioxide, Tocopheryl Acetate, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Arachidonic Acid, Extracts of: Mallow (Malva Sylvestris), Ivy (Hedera Helix), Cucumber (Cusumis Sativus), Sambucus Nigra, Arnica Montana, Pellitory (Parietaria Officinalis), Watercress (Nasturtium Officinalis), Burdock (Arctium Lappa), Sage (Salvia Officinalis), Lemon (Citrus Medica Limonum), Sapanaria Officinalis; Menthol, PEG-32, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Ethylparaben, Proylparaben, Butylparaben, Sodium Dehydroacetate, Tetrasodium EDTA.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 01.02.06 - klo:19:58 »
Mä en ymmärrä noista yhtään mitään  :-\ Haluaisitko Luomo tai kuka vaan vähän valaista miltä nuo incit vaikuttaa?

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #3 : 01.02.06 - klo:20:21 »
Ensimmäisessä on vähän silikonia (dimethicone), mutta mineraaliöljyjä en huomannut missään noista. Ensimmäisessä ja viimeisessä on yleistä kosteuttajaa glyseriiniä, josta joku (muistaakseni Ice) mainitsi joskus, että aiheuttaa joillekin näppyjä, vaikkei varsinaisesti huokosia tuki. Paljon erilaisia kasviöljyjä ja -uutteita (tms.), joista en osaa sanoa oikein juuta enkä jaata. Tuo keskimmäinen on mielenkiintoinen, kun siinä ei ole vettä lainkaan, vaan lähinnä näitä kasviuutteita.

Ensimmäisessä on veden jälkeen seuraavana yleinen aurinkosuoja (titaanidioksidi), safloriöljy ja glyseriini, keskimmäisessä melkein pelkästään näitä kasviuutteita ja viimeisessä veden jälkeen seuraavina valkosavea eli kaoliinia (puhdistaa ja kuivattaa) ja sitten tuota glyseriiniä.
« Viimeksi muokattu: 01.02.06 - klo:20:30 kirjoittanut Luomo »
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Nove

• Vieras
« Vastaus #4 : 01.02.06 - klo:20:34 »
The Bar puhdistuspuriste: Saippuan näköinen puhdistuspuriste, jonka pitäisi sopia myös herkälle iholle. Tästä kuitenkin sain omituisia näppyjä.
Anti-Bac Skin Wash: Puhdisti hyvin, eikä kuivattanutkaan pahemmin. Samanlainen mukava viilentävä tunne kuin anti-bac cooling masqueta käyttäessä. Tosi riittoisaa.
Soothing Eye-Make Up Remover: Poistaa hyvin meikit ihoa ärsyttämättä.
Skin Renewal Booster uudistava tehoainetiiviste: Tällä en saanut aikaan muuta kuin kasvot täyteen punaisia, hilseileviä ja kutisevia läiskiä. En voi suositella.
Intensive Moisture Concentrate ravitseva tehoainetiiviste: Tehokosteuttava tiiviste, jota käytin voiteen alle kuivimpina aikoina. Hyvä tuote, muttei kuitenkaan ihan hintansa arvoinen.
Skin Prep Scrub: Yksi harvoista kuorintavoiteista, joka on sopinut myös mun iholle. Ei liian tujua tai kuorivaa.
Skin Hydrating Masque: Ihan ok virkistävä ja kosteuttava naamio, kuivalle iholle ei kuitenkaan riittävän kosteuttava. Koostumus jännän geelimäistä.
Multivitamin Power Recovery Masque: Korjaava vitamiinipitoinen naamio. Tykkäsin paljon, iho tuntui kosteutetulta ja pehmeältä käytön jälkeen. Miinusta kuitenkin tuubista, joka ei ole kovinkaan riittoisa.
Intensive Moisture Masque: Yksi parhaista ikinä kokeilemistani kosteuttavista naamioista. Kosteuttaa superhyvin.
Multi Active Toner: Kosteuttava suihke, jota käytin kasvoveden tapaan. Rauhoittaa ja kosteuttaa hyvin. Ehdottomasti yksi parhaista kokeilemistani Dermalogican tuotteista.
Intensive Moisture Balance: Edelleen yksi parhaista voiteista kuivalle iholle. Kosteutustehostaan huolimatta voide imeytyy suhteellisen nopeasti, eikä ole mitään kamalan paksua tai rasvaista tököttiä.
Gentle Cream Exfoliant: Paras kuorintavoide ikinä. Voidetta ei hangata, vaan se jätetään iholle 10 minuutiksi. Kirkastaa silti ihoa hyvin.
Barrier Repair: Rauhoittava voide, joka tosiaan rauhoitti hyvin. Tätä ei kuitenkaan voi kovin riittoisaksi sanoa.
Medicated Clearing Gel: Hyvä näpyille ja epäpuhtauksille. Kuivattaa näpyn nopeasti ja iso "tuubi" kestää ikuisuuden.
Anti-Bac Cooling Masque: Puhdistava ja viilentävä naamio. Puhdistaa tosi hyvin, eikä kuivata. Naamio on geelimäistä ja lupauksensa mukaan viilentävää. Tykkäsin paljon.
Ultra Rich Body Cream: Hyvin kosteuttava vartalovoide, eikä turhaan joka puolella kehuttu. Voide on enemmänkin emulsiomaista, kuin mitään paksua voidetta.
« Viimeksi muokattu: 01.02.06 - klo:20:36 kirjoittanut Nove »

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 02.02.06 - klo:18:37 »
Mä lähetin tänään HQ-hair:iin tilauksen sellaisesta setistä normaali/rasvaiselle iholle  ;D Tulis nopeesti niin pääsis kokeilemaan!

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 02.02.06 - klo:19:18 »
Mulle tuli just se setti, ainakin puhdistusgeeli ja kosteusvoide vaikuttaa lupaavalle! Ajattelin tilata ainakin tuota active moist voidetta isomman putkilon ja Medicated clearing geliä täytyy kokeilla myös  :)

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #7 : 08.02.06 - klo:10:57 »
Mulle tuli eilen HQ-Hairista se normaalille/rasvaiselle tarkoitettu setti. Tänään sitten tuli kokeiltua. Mä oon kyllä joskus muutama vuosi sitten käyttänyt joitakin Dermalogican tuotteita, mutta sitten ei vaan tullut enää laitettua rahaa sellaisiin. Mutta nyt kyllä tulee! Kuinka olin pystynyt unohtaa että maailmassa on olemassa niin hyviä tuotteita iholle?  :o

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 08.02.06 - klo:18:08 »
Saako noita suomesta ollenkaan vai onko vain halvempaa tilata ulkomailta? On jo pidempään kiinnostanut kokeilla, mutta en ole missään nähnyt myynnissä.
Onko kellään tietoa/kokemuksia,  millaisia normaalin/kuivan ihon tuotteita Dermalogicalla on?

Poissa masked sinner

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 08.02.06 - klo:18:17 »
Mulla on

Ultracalming cleanser, ihanan tuntuinen ja tuoksuinen putsari, muttei pese voimakkaampaa silmämeikkiä (esim. hilebileluomivärit kuten PL) kunnolla. Harmi, koska muuten tämä olisi ihan ykkönen mulle.

Intensive moisture balance, käytän yövoiteena ja pakkasilla päivälläkin. Imeytyy tosi nopeasti, ei jätä rasvaista pintaa, mutta ihosta tulee silti ihanan kosteutettu ja jotenkin rauhallinen. Tätä ostan uudestaan.

Skin smoothing creme, tämä on mulla päivävoiteena. Muistuttaa aika paljon edellistä, mutta on kevyempi. Siinä ja siinä riittääkö talvella, muuten tosi hyvä voide tämäkin. Meikin voi laittaa heti eikä ole ikinä rullautunut.

Daily microfoliant, mulla vain näytteen kokoinen purkki. Ihmeellistä jauhoa, jota sekoitetaan veteen ja sitten lätkäistään naamaan. Kokeilin kerran, tuloksesta en osaa sanoa nyt mitään. Pitääpä ottaa käyttöön. Varmaan hyvä niille, jotka eivät voi kuoria rakeita sisältävällä tuotteella.

Kaikki tuotteet ovat riittoisia, ja hyvä niin, koska hintaa on melkoisesti. Omani ostiin Lontoosta HQ:n kaupasta. Tilaan varmaan lisää tuotteita, kunhan saan kaappeja tyhjemmäksi.

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 08.02.06 - klo:19:15 »
Kyllä mä oon ihan rakastunut näihin muutamaan dermalogican tuotteeseen mitä mulla on! noin viikon oon käyttänyt päivittäin Special cleansing geliä, Multiactive toneria ja Active moistia ja iho tuntuu ja näyttää harvinaisen hyvältä. Varsinkin tuo kosteusvoiden on yli-ihanaa, jää iho tosi pehmeän ja kimmoisan tuntuiseksi. Pakkohan näitä on saada lisää!  ;)
Erykah: Kannattaa käydä firman nettisivuilla, sieltä löytyy kaikki tuotteet hyvin ja selvästi selostettuina. Ja mun käsittääkseni Dermalogicaa myy suomessa vaan kosmetologit.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 13.02.06 - klo:13:55 »
Mulla on käytössä Skin smoothing creme ja Special cleansing gel. Kumpikin on ihan ok-tuotteita. Kyllä kannattaa tilata Dermalogicaa ulkomailta, jos vain on mahdollisuus. Täällä kosmetologeilla ainakin kasvovoiteiden hinnat on kaksinkertaiset esim. LF:n hintoihin verrattuna  :o.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 14.02.06 - klo:09:56 »
Minkä hintaisia nämä ovat suurinpiirtein jos suomesta ostaa? Olen kokellut vain erilaisia näytteitä mitä on tullut hiushärpätintilauksien yhteydessä ja ihastuin älyttömömästi. Vielä parinkin päivän jälkeen iho oli kimmoisa ja pehmeä. Pakko saada!  ;)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Nove

• Vieras
« Vastaus #13 : 14.02.06 - klo:11:07 »
Minkä hintaisia nämä ovat suurinpiirtein jos suomesta ostaa? Olen kokellut vain erilaisia näytteitä mitä on tullut hiushärpätintilauksien yhteydessä ja ihastuin älyttömömästi. Vielä parinkin päivän jälkeen iho oli kimmoisa ja pehmeä. Pakko saada!  ;)

Täältä näkee hintoja, vaikka tietysti joitain pieniä liikekohtaisia hintaeroja saattaa olla -> http://www.kauneushoitolaaida.com/kauppa/

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 14.02.06 - klo:12:55 »
oi, kiitos nove!  :)
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.