Kirjoittaja Aihe: Burt´s Bees ihonhoitotuotteet  (Luettu 12324 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Burt´s Bees ihonhoitotuotteet
« : 08.01.07 - klo:17:38 »
Tehdäänpäs oma ketju näille :)

eli kokemuksia kiitos :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

peppi

• Vieras
Vs: Burt´s Bees ihonhoitotuotteet
« Vastaus #1 : 08.01.07 - klo:18:28 »
Heti vaan kirjoittamaan  ;D Elikkäs olen kokeillut huulirasvan lisäksi merkin Rosewater & Glycerin Toneria ja Marshmallow Vanishing Cremeä. Tuo kasvovesi oli ok, mieto eikä ärsyttänyt herkkää ihoani mutta tuoksusta tuli jotenkin mieleen ne vanhanaikaiset alusvaateliikkeiden sovituskopit joissa on se lasipullo ja pumpulia joilla voi kai puhdistaa esim kainaloitaan  ;D Sellainen mieto ruusun tuoksu...Eipä kuitenkaan mitään mielestäni ihmeellistä, pullo tosin on lasinen ja ihan nätti.
Voide ei tehnyt iholleni mitään ihmeitä ainakaan tuolla noin 3 kuukauden käytöllä. Tuoksu oli mieto ja ihan miellyttävä. Purkki jälleen lasinen ilmeiseti tuon luontoystävällisyyden vuoksi, ei ehkä ihan käytännöllisin esim jos tarvitsee ottaa matkaan mukaan.
Yhteenvetona siis paras tuote minusta sarjalta ainakin kokeilemistani on tuo Beeswax Lip Balm.

http://www.burtsbees.com

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #2 : 08.01.07 - klo:18:44 »
Huulirasvat rules!
Beeswax lip balm - lenittyy ja imeytyy hyvin, vahamainen koostumus
Lemon Lime lip gloss - huulirasvaa enemmänkin, ei tuo minkäänlaista kiiltoa, hieman häiritsevä tuoksu
Lemon butter cuticle creme - vahamainen koostumus, ei jätä rasvaiseksi, imeytyy hyvin ja pitää kynsinauhat pehmeinä
Milk&Honey body lotion - tuoksuu hyvälle, levittyy ja imeytyy, ei valittamista
Peppermint foot lotion - ainut miinus piparmintun tuoksu josta en tykkää jalkavoiteissa, muuten ajaa asiansa
Shine shampoo - meni hiukset niin takkuun etten saanut sormia juureen, kamalaa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #3 : 25.09.07 - klo:10:58 »
Burt's Beesia saa näköjään nykyään myös Suomesta, nimittäin Sellossa sijaitsevasta vauvanvaateliikkeestä. Liike on myyjän mukaan ollut olemassa vasta viikon, ja on ainoa paikka, mistä tätä saa Suomesta. Yllätys yllätys, Baby Bee-tuotteita näkyi olevan eniten, mutta muitakin oli tarjolla ihan kivasti. Hinnat taisivat olla vähän enemmän kuin HQHairissa.
1a F ii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 16.10.07 - klo:20:23 »
Tänään postilaatikossa oli kiva paketti, kerkesin jo testaillakin minulle uutta sarjaa.

Lemon butter cuticle creme: Ihan parasta, tuoksuu ihanalta, imeytyy hyvin kynsinauhoihin, ja tekee niistä tosi pehmeät ja tasaisen näköiset. Purkkikin on suht iso kynsinauhavoiteeksi, eikä hintakaan päätä huimaa. Tässä on ihanan kirpeä sitruunainen tuoksu, koostumus on kiva, ei ole mitään rasvamaista, mutta sulaa helposti käden lämmössä. Tykkään tosi paljon.

Beeswax lip balm: Tämäkin on huulirasvana kyllä hyvää, INCI on loistava, ja tekee huulista pehmeät ja kosteutetut. En kuitenkaan hirveästi tykkää siitä tunteesta, minkä tämä jättää huulille. Tämä jotenkin pistelee, ei samalla tavalla kuin esim. Miramen Medilip, se vaan viilentää, mutta tämä pistelee ja kirvelee. Ulkona käytettynä hyvä, kylmässä ilmassa ainakaan minulla ei kirvellyt. Ei siis päässyt suosikiksi, eikä ihan vastannut mainettaan/odotuksiani, mutta kyllä käytettyä tulee.

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #5 : 17.10.07 - klo:07:36 »
Ostin Sellon alesta tuota Beeswax Lip Balmia purkissa. Aika jännä tunne, pakkauksen perusteella odotin jotakin hunajaista ja pehmeää makua, mutta tässä onkin reippaasti piparminttua! Itse tykkään viileydestä, minkä se huulille tuo. Jättää huulet nätin näköisiksi ja tuntuu suojaavan hyvin. Jotenkin vain tuntuu, että tämän lisäksi on pakko käyttää silloin tällöin jotain rasvamaisempaa huulirasvaa, että huulet pysyvät rohtumattomina.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #6 : 17.10.07 - klo:08:49 »
Multakin löytyy Beeswax huulirasvapuikko. Tykkään kyllä, myös siitä viilentävästä tunteesta huulilla mikä sen jälkeen jää. Ehkä se on hitusen pisteleväkin koska on aika voimakas, mutta mua se ei haittaa. Kosteuttaa oikein hyvin ja huulet tuntuu pehmeiltä.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #7 : 18.10.07 - klo:19:23 »
Jos ei satu olemaan pk-seudulla ja haluaa kyseistä huulirasvaa, niin kannattaa tilata HqHairista! Se ei maksa kuin reilu neljä euroa, jolloin postikulut on vain 1 e/kpl, itse tilasin eilen pari purkkia  :)

Muoks. Oli niin harvinaisen huonoa suomea että pakko vähän muokata  ;D
« Viimeksi muokattu: 18.10.07 - klo:21:13 kirjoittanut Luna »

Poissa Kalinka

• HAIRahtanut
« Vastaus #8 : 18.10.07 - klo:21:05 »
Hei, tää ketju tuli kyllä ihan puun takaa mulle! En tajua miten en ole ennen nähnyt tätä.

Oli kiva lukea muiden kokemuksia Burt's Beesistä kun oon itekin meinannu jo pidempään kokeilla niitä. Vaikka pk-seudulla asunkin niin taidan kuitenkin mieluummin tilata suoraan Hq Hairista kuin mennä Selloon asti;)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #9 : 18.10.07 - klo:21:16 »
Tulipas sitten juureskaupoissa ostettua nuo beeswax lip balm ja lemon butter cuticle creme. Tuo huulirasva ei varmaan kovin hyvää mun huulille ole (en kestä tuota piparminttuöljyä), mutta kyllä se kulutettua tulee. Kauhian voimakas tunne siitä tulee kyllä huulille ja tuoksuukin pitkään oikeen raikkaalta. :)

Ah, mutta tuo kynsinauhavoide on kyllä niiiin ihanan tuoksuista (niinkuin Magia kehuikin :-*). Mun kynsinauhoille ei vaan kauheasti mitkään voiteet tepsi, mutta pakkohan niitä on kaikkia kokeilla. ;D Tuo kyllä pehmittää mukavasti, mutta mun koppurakynsinauhat imis sitä varmaan koko purkin kerralla. Pitääpä säilyttää tuota tässä pöydällä nii muistaa laittaa monta kertaa päivässä. Eiköhän tuolla jotain vaikutusta ole. ;)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #10 : 20.10.07 - klo:19:33 »
Burt's Beesia saa näköjään nykyään myös Suomesta, nimittäin Sellossa sijaitsevasta vauvanvaateliikkeestä. Liike on myyjän mukaan ollut olemassa vasta viikon, ja on ainoa paikka, mistä tätä saa Suomesta. Yllätys yllätys, Baby Bee-tuotteita näkyi olevan eniten, mutta muitakin oli tarjolla ihan kivasti. Hinnat taisivat olla vähän enemmän kuin HQHairissa.

Saa myös Jerseyn saarella toimivasta Island Cosmetics-postimyyntiliikkeestä. Postarit euron.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #11 : 03.12.07 - klo:00:28 »
Saakos Burt´s Beesin tuotteita tilattua muualta kuin HQHairista, ja EU-alueen sisällä? Eikös tuo Jerseyn saari ole jotenkin EU:n tullialueen ulkopuolella, ja näin ollen paketti voisi jäädä tulliin?

Kamalasti haluaisin hamstrata tota huulirasvaa itselleni ja avolle, on sen verran mahtavaa tavaraa! Selloon asti en millään pääse, HQHairista oon lukenut aika huonoa palautetta ja mulla on kauhea kammo mahdollista tulliin jumittumista kohtaan. Oonpas hankala  ;D

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #12 : 04.12.07 - klo:20:13 »
eipäs taida tuo beeswax rasva mun heiniä sitten olla kun en yhtään tykkää huulilla siitä viileydestä jonka tuo piparminttu tai mikälie mentholi tuokaan...  ::) hyvä kyllä tietää ettei turhaan osta...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 23.12.07 - klo:00:49 »
Oon tulevaa jenkkilän matkaa silmällä pitäen tsekkaillut nyt noita BB:n nettisivuja ja voi että kun himottais monet jutut. Käsi-, kasvo-. ja kroppavoiteita tulee varmasti ainakin ostettua, jotain kasvovettäkin vois.. Sävyttävä päivävoide oli saanu makeupalleyssä vähän ristiriitaisia arvioita, mut tulee varmasti sekin tsekattua.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Surrur

• HAIRahtanut
« Vastaus #14 : 05.03.08 - klo:17:45 »
^ Mitäs kaikkea tarttui reissusta mukaan? :)

Muutenkin kaipaisin enemmän kokemuksia muistakin tuotteista kuin huulirasvoista! Tekisi mieli tilata kokeiluun, mutta ei ihan sokkona viittis. Hiustenhoitotuotteetkin kiinnostaisi.. Pitää koittaa ettiä jostain netistä noitten INCejä, jos osais niitten perusteella valikoida jotain.