Mitä vahoja ja muotoilutuotteita teidän miehet käyttelee ?
Vähän vinkkejä kyselisin, että mikähän mun miehelle ois hyvä muotoilutuote, kun sillä on lyhyt rikotusti leikattu tukka, paksu ja karhea, taipuvainen ja itsepäinen. Sen tukkaa on todella vaikea saada pysymään kuosissaan. Tukkaansa se haluaa vähän sellasta rakennetta, ei mitään hurjia piikkejä, muttei mitään liimalettiäkään.
Tällä hetkellä sillä on käytössä American Crew geeliä, Tigin greative geanioussia, Tigin manipulatoria, D:fi oranssipurkkista vahaa, hiuslakkoja.
Riippuu vähän millasta kampausta tekee, niin mitä joutuu kuinkakin paljon laittamaan, mutta jos haluaa semmosen rakenteisemman tukan, niin tukea meinaa olla tosi hankala saada, hiukset vain tahtoo taipua ja taipua takaisin alas. Pitää laittaa vähän geeliä, vahaa ja lakkaa, niin sitten jotenkin pysyy.
Nuo luettelemani tuotteet on aika jees, mutta pito niissä on aika mitätön mun miehen tukalle, saa niillä kyllä sellasta tasasempaa luonnollisuutta jos sitä välillä hakee, muttei muuta. D:fi vaha on vielä kaikenlisäksi siitä huono että siitä tulee pikkaisen lähmäisen oloinen tukka, ei sitä puolta purkkia tungeta kerralla, mutta taas ihan pienen pieni määräkään ei riitä pitämään.
Lakoista lainailee mun Tigin lakkoja, tulossa sille on oma Hardhead lakka, se on varmaan hyvää ... Itsellä sillä on tällä hetkellä pari markettilakkaa wellalta ja ne on aivan P:STÄ kertakaikkisesti, kastelee vaan tukan märäksi ja pito on vähän niin ja näin.
Liekkö olemassakaan mitään, mikä antaisi todella vahvaa pitoa itsepäisimmällekkin tukalle ?!