Kirjoittaja Aihe: Schwarzkopfin värit  (Luettu 101898 kertaa)

Poissa pippuri

• Hiushörhö
Vs: Schwarzkopfin värit
« Vastaus #60 : 15.10.07 - klo:15:28 »
Mitäs tuo 3-Methoxybutanol on? En löytänyt eur-lex inci luettelosta tota.
onko se joku ponnekaasu?

Onks tää live muuten vaahto- vai geeliväri?

Edit; No nyt on Live testattu suortuvaan...ihan hyvin tarttui, mutta voi järkky sitä hajua!!!
        Ihan kuin joku miesten halpis partavesi...ökkelis sentään ! En kyllä pysty päähän tollasta lykkäämään!
« Viimeksi muokattu: 18.10.07 - klo:08:40 kirjoittanut pippuri »
2aFii

Catariina

• Vieras
« Vastaus #61 : 06.03.08 - klo:16:13 »
Osaako joku viisaampi kertoa mikä väri on T890? Mä en löydä sitä pakkausta enkä tolla koodilla löydä kyseistä tuotetta mistään. Tiedän vaan että Liven väri se on ::)
« Viimeksi muokattu: 28.03.08 - klo:19:55 kirjoittanut Catariina »

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #62 : 07.03.08 - klo:14:55 »
Onko ton duo Intensen valmistus lopetettu ku kävin Citymarketissa, Halpahallissa ja Vapaa Valinnasta katsomassa eikä tota ollu missään? Jos toi on lopetettu niin onko sen tilalle tullu joku vastaava suoraväri kun ei ainakaan osunu silmiin?  ???
1cFii

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #63 : 18.06.08 - klo:00:05 »
Ja sävyjä tuntuu olevan vain pari hassua verrattuna entiseen, ei taida löytyä enää vanhaa suosikkia (Jackie Brown) vastaavaa sävyä.

Vastailen itselleni erittäin myöhässä, eli noissa suoraväri-paketeissahan lukee kyljessä pienellä "tämä sävy on lähellä Live color XXL sävyä nro sejase". Koska värikarttaa ei taaskaan kaupasta löytynyt, päädyin pienen salapoliisityön jälkeen sävyyn 876 Exiting Chocolate, jonka kyljessä luki tuolla XXL-kestovärin värikoodilla että on lähellä Jackie Brown-sävyä. Ja niin se onkin, olen tosi tyytyväinen sekä tulokseen että itse väriin. :) Ainoa mutta että tuolla värjääminen oli todellista sotkemista, väriä tuntui roiskuvan joka paikkaan, ja tietty pyyhkeeseen jäi aika paljon väliä huuhtelusta huolimatta, vaan sehän on pientä. Ja hyvin on kestänytkin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 18.06.08 - klo:18:10 »
^Mulla on tuo Liven 876 Exciting Chocolate kaapissa, mutta en ole vielä uskaltanut päähän laittaa kun tavallaan olen tosi tyytyväinen tähän mikä nyt on. Käytössä siis Goldwell softcolorin 6B. Osaatko yhtään kuvailla miltä tuo väri näyttää?  :)Tuolla aikaisemmin mainitaan, että olisi jopa aavistuksen lilaan vivahtava ja sitä en haluaisi, vaan mahdollisimman luonnollisen sävyn. Lähteehän se kyllä pesussa pois jos sattuu, että väri ei miellytäkkän, mutta enpä silti ole sitä vielä saanut laitettua.
« Viimeksi muokattu: 18.06.08 - klo:18:19 kirjoittanut Iia »

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #65 : 23.06.08 - klo:13:30 »
^Mulla on tuo Liven 876 Exciting Chocolate kaapissa. Osaatko yhtään kuvailla miltä tuo väri näyttää?  :)Tuolla aikaisemmin mainitaan, että olisi jopa aavistuksen lilaan vivahtava ja sitä en haluaisi, vaan mahdollisimman luonnollisen sävyn.

Kyllähän tuo tosiaan on punertava ja lilaan vivahtava sävy. En osaa sen tarkemmin kuvailla mutta tuossa kuva millainen lopputulos tuli vastavärjättynä tummahkoon tukkaan ja omanväriseen (vaaleaan) juureen.

« Viimeksi muokattu: 23.06.08 - klo:13:33 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 01.08.08 - klo:17:48 »
Minä värjään melkeinpä aina Schwarzkopf Liven sillä mustalla (oisko ollu.. 99?)
Ei sillä sinimustalla, ihan sillä normimustalla  :) Ens torstaina värjään hiukset, värin
oon jo hankinnu.
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 19.10.08 - klo:15:04 »
Onko kukaan kokeillut sitä väriraitapakettia? Jossa siis tummin hiuksiin luvataan ainakin punaisia ja liloja raitoja?
Chaos, anyone?
« Viimeksi muokattu: 20.10.08 - klo:08:22 kirjoittanut Miiwa »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #68 : 21.10.08 - klo:06:30 »
^ Jos sä multa kyselet niin enpä ole testaillut, vaikka samoja oon katsellut, että kauniiltahan ne siinä paketissa näyttää :D Mä muutenkin kyllästyn aina kaikkii raitaviritelmiin helposti (vaikka ne sais helposti värjättyä taas mustalla piiloon).
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 21.10.08 - klo:10:44 »
Joo sua meinasin. Tarttee varmaan sitten itse ryhtyä koekaniiniksi samalla kun värjään tyveä ensi kerralla (eli joskus viikon-parin päästä).  :D Raportoin sitten tänne.

Jatkoa:
Mun tukka laitettiinkin jo nyt uuteen uskoon. Tutkailin noita väripurkkeja kaupassa ja en sitten ottanut. Eihän noi poikkea mitenkään muista hiusväreistä! Paketin sisältö on kehite-emulsio ja värivoide. Vaaleissa raidoissa vaalennusvoide. Ja kun katsoo niitä kuvia siinä paketin takana (tää oli punaväri mitä mä tutkailin) niin siinäkin on selkeästi että tummuusaste pysyy samana. Ihan tummanruskeita tai mustia siinä kuvassa ei ole edes, vaikka kannessahan niillä on ihan tummat hiukset. Huijausta sanon minä.  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.10.08 - klo:10:51 kirjoittanut Miiwa »

Poissa Iia

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 07.11.08 - klo:20:37 »
Löytyykö kokemusta Liven duo intense 880 Fascinating brownista? Onko kovinkin tumma sävy? Taas tarttui muutama viikko sitten kaupasta mukaan, mutta päähän en ole vielä uskaltanut laittaa.  :)

pmmp

• Vieras
« Vastaus #71 : 28.11.08 - klo:16:26 »
Onkos kukaan kerennyt jo kokeilemaan näit schwarzkopfin uusia kestovärejä joita pidetään 10 min hiuksissa. :o
kiinnostaisi kuulla kokemuksia..erityisesti väristä kullanvaalea  (8 tummuusaste).
« Viimeksi muokattu: 28.11.08 - klo:17:13 kirjoittanut pmmp »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 28.11.08 - klo:16:42 »
Missä olet näitä nähnyt? Ainakaan google ei löydä tuolla nimellä mitään Schwartzkopf Coloriste??

pmmp

• Vieras
« Vastaus #73 : 28.11.08 - klo:16:55 »
citymarketissa näin tänään!!! joo, mä kans koitin googlettaa ja ihme ettei löydy vielä mitään.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 28.11.08 - klo:16:59 »
Paketti näyttää tältä http://www.deonlinedrogist.nl/schwarzkopf-coloriste-caramelbruin-p-5733.html ja niitä saa ainakin Citymarketeista.